Cum facem burgeri dietetici?

Stim cu totii cat de deliciosi pot fi burgerii, dar si faptul ca acestia nu sunt indicati la dieta. Cu toate acestea, cu ajutorul catorva secrete, putem sa transformam o bomba calorica intr-un sandwich sanatos, dar si sa ii pastram gustul extraordinar!
In primul rand trebuie sa ne gandim la carnea pe care o vom folosi. Putem inlocui clasicul amestec de carne de vita/porc cu un muschi de vita. Acesta are mai putina grasime si este bogat in proteine, fiind o alternativa mai sanatoasa si mai gustoasa. Carnea o putem gati pe gratar direct, dupa ce il ungem cu putin ulei de masline, sau intr-o tigaie acasa. In ambele cazuri nu trebuie sa folosim ulei decat atat cat este nevoie pentru a nu lasa carnea sa se lipeasca.
Ketchup-ul si maioneza le putem inlocui cu o felie de rosie proaspata si cu o jumatate de lingura de iaurt, in functie de marimea chiflei si a chiftelei propriu zise. Iaurtul il putem asezona cu ceapa verde tocata marunt si putin usturoi pisat. Cascavalul care va intra in aceasta compozitie trebuie sa fie de asemenea de buna calitate si cu cat mai putine calorii. Incercati sa il evitati pe cel care vine direct feliat deoarece acela este de regula artificial si contine foarte multi aditivi care nu sunt sanatosi.
Puteti de asemenea sa adaugati ciuperci sau ceapa tocata in burgerul dumneavoastra. Singura regula este sa folositi ingrediente naturale si cat mai sarace in calorii.
Sa tineti o dieta nu inseamna in mod neaparat sa renuntati la mancarea pe care o apreciati. Exista nenumarate solutii naturale, organice si cu calorii putine care pot tine foarte bine locul alimentelor nesanatoase pe care le cumparam de obicei. Orice preparat culinar poate fi sanatos, dar si gustos in acelasi timp daca folositi ingrediente naturale, de buna calitate, inclusiv un burger!